Δημόσιο
Οδοντιατρικό Κέντρο στο πλαίσιο του ΠΕΔΥ και της πρώτης ΥΠΕ επί της
οδού Λένορμαν θα βρίσκεται πλέον στη διάθεση των πολιτών. Το Κέντρο που
αποτελεί την υλοποίηση του πρώτου στόχου για την παροχή οδοντιατρικής
φροντίδας προς τους ασφαλισμένους περιλαμβάνει τα εξής ιατρεία:
- Οδοντοθεραπευτικό (έλεγχος και ολοκληρωμένη θεραπεία)
- Παιδοδοντικό (πρόληψη και ολοκληρωμένη θεραπεία)
- Ορθοδοντικό για παιδιά ηλικίας 9-13 ετών (διάγνωση και θεραπεία)
- Γναθοχειρουργικό (όλο το φάσμα της γναθοπροσωπικής χειρουργικής)
- Οδοντοπροσθετικό (έλεγχος και θεραπεία)
Επί πλέον τρία εξειδικευμένα Εργαστήρια στελεχωμένα με
έμπειρο τεχνικό και επιστημονικό προσωπικό παρέχουν την απαραίτητη
τεχνική υποστήριξη στο έργο του Οδοντιατρικού Κέντρου:
- Ακτινολογικό Εργαστήριο, για πανοραμικές ακτινογραφίες στόματος
- Οδοντοπροσθετικό Εργαστήριο, στο οποίο κατασκευάζονται και επισκευάζονται οδοντοστοιχίες
- Ορθοδοντικό Εργαστήριο, στο οποίο κατασκευάζονται και επισκευάζονται οι κινητοί ορθοδοντικοί μηχανισμοί
Δεδομένου ότι η στοματική υγιεινή συνδέεται άμεσα με την
υγεία του υπόλοιπου οργανισμού του ανθρώπου, το έργο των παραπάνω
Ιατρείων υποστηρίζεται από Καρδιολογικό, Ωτορινολαρυγγολογικό και
Οφθαλμολογικό Ιατρείο, τα οποία υποδέχονται ταυτόχρονα και μεμονωμένα
περιστατικά ανηλίκων.
Το Τοπικό Ιατρείο (Οδοντιατρικό Κέντρο) Λένορμαν δεν απευθύνεται μόνο στους κατοίκους της 1ης
Υγειονομικής Περιφέρειας, αλλά σε όλο τον πληθυσμό της Αττικής, όπως
και όμορων νομών που δεν παρέχουν ανάλογες υπηρεσίες. Οι πολίτες
μπορούν να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους καλώντας σε κάποιο από τα
5-ψήφια νούμερα στα οποία ρυθμίζονται τα ραντεβού στο ΠΕΔΥ.
Το υπουργείο Υγείας στην ανακοίνωσή του προαναγγέλλει στοχευμένα
προγράμματα πρόληψης και αγωγής Υγείας του πληθυσμού. Αξιοποιώντας την
εμπειρία του προηγούμενου οκταμήνου, κατά στο οποίο εξετάστηκαν 4.150
μαθητές και καταρτίζοντας νέο πρόγραμμα πληθυσμιακού ελέγχου για το
διάστημα Φθινόπωρο 2016 έως και Άνοιξη 2017 στη βάση επιχειρησιακού
σχεδιασμού που προβλέπει: χρήση σύγχρονου επιστημονικού υλικού, ευρύτερη
γεωγραφική διασπορά, θέσπιση κριτηρίων αξιολόγησης, διαδικασίες
ανατροφοδότησης, ανάπτυξη συνεργασιών με φορείς και συλλόγους, αμφίδρομη
επικοινωνία με εκπαιδευτικούς και γονείς και ποιοτική ανάλυση των
επιδημιολογικών δεδομένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου